Na všechny naše výrobky poskytujeme standardní záruční i pozáruční servis. Servis provádíme vlastními certifikovanými servisními techniky, kteří jsou rozmístění po území ČR tak, aby bylo možné provést servisní zásah co nejrychleji. Běžné náhradní díly máme skladem v Praze v naší 1.000 m2 skladově-výrobní hale v Ruzyni. Ostatní náhradní díly objednáváme od výrobců expres s doručením v nejkratším možném termínu, jaký situace dovolí.
Všechny servisní poptávky je třeba nahlásit našemu manažerovi servisu na e-mail martin.fic@pawlica.cz nebo servis24@pawlica.cz. V případě potřeby je možné použít mobilní telefon 720 948 813.
Na sušičky STELA, dopravní techniku, čističky a další instalované stroje nabízíme službu prohlídek „Příprava sušárny na sezónu“ a „Preventivní prohlídka linky“ včetně revizí elektro a plynu. Veškeré servisní zásahy v rámci této služby jsou prováděny certifikovanými techniky. V případě „Příprava sušárny na sezónu“se jedná o jednodenní prohlídku sušičky Stela, její seřízení a odstranění drobných závad, které lze opravit přímo na místě. Pokud dojde ke shledání vážnějších závad, je domluven další postup přímo se servisním technikem. Během celé prohlídky zajistíme technickou prohlídku a funkční zkoušku s protokolem s vyznačením servisního stavu a doporučených opatření pro následující sezónu.
Ceny za „Přípravu sušárny na sezónu“ a za související prohlídku se budou lišit podle velikosti sušárny ve Vašem středisku. Pokud jste naším zákazníkem z jiného státu než z České republiky, v rámci této Přípravy Vám naúčtujeme i náklady na cestu technika (čas technika na cestě se neúčtuje). V případě Vašeho zájmu o sjednání této služby pošlete prosím dotaz přes kontaktní formulář, nebo kontaktujte servis mailem. Servis se Vám s předstihem ozve a domluvíme podrobnosti.
Společnost PAWLICA s.r.o. také každý rok organizuje školení sušičů a školení sušičů online.
Tento servis je sjednáván na období žní a slouží k okamžitému řešení vzniklých potíží na sušičce STELA. Smlouvu na službu Servis 24 je možné uzavřít písemně těsně před zahájením sezóny. Sužba Vám zajistí, že od nahlášení závady bude její odstranění řešeno prioritně a to tak, že do 24 hodin bude porucha odstraněna nebo – v případě závažnější poruchy – bude zahájen takový postup řešení, který umožní co nejrychlejší odstranění závady. Porucha velkého rozsahu bude odstraněna v nejkratším možném čase. V těchto závažných případech však může doba odstranění závady překročit 24 hodin.
Na dodávky náhradních dílů, v případě souhlasu objednatele, organizujeme expresní dopravu, a to i letecky. Objednateli budou účtovány jen náklady dopravce, výdaje na zajištění celé operace jsou v ceně. U sušiček v záruce není doprava a cena náhradních dílů účtována.
V ceně služby Servis 24 je udržování pohotovosti non-stop a priorita řešení (servisní technik přeruší běžnou činnost a zaměří se na Váš problém). Tato priorita platí i pro více poruch v sezóně.
Pro podrobné znění smlouvy nám prosím pošlete dotaz přes kontaktní formulář.
V rámci prohlídky „Preventivní prohlídka linky“, které probíhají v rozmezí února až března, nabízíme kompletní kontrolu posklizňových linek a skladů. Tato prohlídka trvá maximálně 4 hodiny, během nichž se odstraňují drobné závady proveditelné přímo na místě. Na závěr prohlídky je vystaven protokol s vyznačením servisního stavu a doporučených opatření. Opravy vyplývající z prohlídky jsou pak nabídnuty individuálně k řešení v předem domluveném termínu, a to včetně dodávky náhradních dílů.
Smyslem těchto prohlídek je předejít hektickým opravám a servisním zásahům během sezóny. Chceme tak motivovat zákazníky, aby se věnovali seřízení, vyčištění a přípravě strojů na sezónu s předstihem, než žně skutečně vypuknou.